15/12/2013

No title yet .

*ehsan google*

Lama sudah jari jemari tidak meniti di papan laptop .. terasa rindu untuk menaip .. setelah lama menulis di atas kertas . . Hamboi ayat aku nie makin lame makin sayu la .. *gelak sikit* 

Hari ini aku rase nak menaip kat papan keyboard ni tapi aku tak tahu nak cakap pasal ape .. 

Okeylah . Tak best lah kalu takder tajuk an.. Tahun nie jelah tahun aku enjoy . Tahun depan dah kena menghadap buku dah .. For My SPM .. Pray for me .. I want to make my parents proud for me .. Aku nak 11A+ . Amin.. 

Aku teringin nak jadi pelajar kebanggaan sekolah biarpun hanya sekali . 

Lepas SPM aku nak belajar kat Cardiff . dah lame aku intai universiti nih. dan aku berkenan sangat dengan si dia . Ahaks.
*ehsan google*


1 comment:

  1. hye~~blogwalker kat sini~~

    http://sayorikippywoonielife.blogspot.com/2013/12/blog-post.html

    ReplyDelete